Smartbadge vs Visit Connect

2 manieren om leads te verzamelen

Tijdens de beurs kan u gebruik maken van twee verschillende technologieën voor het capteren van leads en het bijhouden van gegevens van de bezoekers. Lees hieronder meer over de verschillen en ontdek wanneer u best welke tool gebruikt.

 

Smart badge (Touch & Collect)

1. Op initiatief van de bezoeker.

2. Alle exposanten kunnen hun info verspreiden via de reader (info opgeladen op My Easyfairs).

3. Geen gesprek nodig met de bezoeker, installeer de reader op uw stand en zij krijgen automatisch uw informatie toegestuurd.

4. GoLeads/GoPlus/GoPremium exposanten ontvangen een bezoekerslijst met data uit de registratie als ze bij u op de stand gescand hebben. GoVisibility exposanten krijgen enkel het aantal touches te zien.

 

Voorbereiding: zet zoveel mogelijk bedrijfsinfo op My Easyfairs. U krijgt tijdens de opbouw de reader op uw stand geleverd.

Visit Connect webbased applicatie

1. Op initiatief van de exposant.

2. Alleen exposanten met een GoLeads, GoPlus of GoPremium kunnen deze webpagina onbeperkt gebruiken.

3. Kwalificeer leads door vragen te stellen en notities te nemen.

4. Verzamel alle informatie op één punt.

5. Leads opvolging: contacteer de bezoekers na de beurs.


Voorbereiding: zodra u geregistreerd bent als standpersoneel, ontvangt u een bevestigingsmail met hierin een link naar uw persoonlijke visit connect. Hier kan u uw mailadres registreren. U bent nu klaar om bezoekersbadges te scannen op de beurs.